کسب درآمد ازاینستاگرام
نوشته شده توسط : بنیتا

روش هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام

روش کسب درآمد از اینستاگرام

۱- فروش مستقیم کالا و خدمات

کسانی که از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی  رااز خودشان یا دیگران ارائه کنند. حتی ممکن است کالایی فیزیکی یا دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش صنایع دستی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه این مثال هاجزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

 

۲- فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

رو دوم هم روشیست  که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. خیلی از افراد که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین  سلبریتی ها که دارای محبوبیت هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.

 

به طور مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره دارند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف هم استفاده می شود.

به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود.

۳- برند سازی در اینستاگرام

روش سوم نیز روشی هست که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، این روش برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

به عنوان مثال کسب و کارهایی که با برند سازی می خواهند  مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.

در این روش افراد معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند .

 

 یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام همین روش است چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

سپاس از توجه و انتخاب خوبتون

 




:: برچسب‌ها: آموزشی , کسب درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: